torsdag 9 juni 2011

Avslutning och Examen med värme

Jisses vad de är kvavt. Ja man ska ju inte klaga, får istället låtsas att man är i Thailand :-).

Jag investerade ett par nya skor idag, satt bra i affären.
Men när jag kom hem och skulle prova skorna till klänningen så fick jag nästan inte i fötterna i skorna,
promenaden och värmen ställde till det lite alltså, men som sagt det vad gör det...

Ja, vad gör det när man går ut nian och det är bal. Lite får man offra sig, men det var ingen idé att klä på sig hela munderingen alltför tidigt, byxorna och kavajen fick vänta....


J snart redo inför balen....men inte riktigt kanske :-)



Nu är han redo till 9:ans bal! Tjusig minsann!
Jag fick dock hejda mig själv då jag tänkte säga "glöm inte att dricka mycket i värmen"

I morgon är det den äldsta bonusdotterns tur. Våran målmedvetna tjej som nu har blivit Journalist!
Grattis M!!!
Tänka sig, den yngsta går som sagt ur nian och satsar ekonomisk gymnasieutbildning,
min äldsta son som fick jobb dagen efter studenten som rörmokare, min dotter som vet vad hon vill och har bara några år kvar innan hon är ute i stora världen och så M som du går ut som Journalist.

Jag är så stolt över ALLA mina barn!! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar